Grupa OW

Wspieramy przedsiębiorstwa
od 17 lat

Jesteśmy kilkoma współdziałającymi spółkami. Naszą grupę stanowią przede wszystkim:

Olesiński i Wspólnicy – firma doradcza, od której wszystko się zaczęło…
O&W Analytics – analityczna część naszej Załogi
GOBS – księgowość, doradztwo rachunkowe
Saurus – projekty specjalne, outsourcing
Driveshaft – spółka dedykowana mniejszym biznesom – startupom i początkującym e-commerce

Pasja
do doradzania

Doradzanie jest wpisane w nasze DNA – od 17 lat towarzyszymy przedsiębiorcom w zakładaniu i prowadzeniu biznesu zgodnie z prawem oraz obowiązującymi podatkami. To nasza pasja! 🙂

W naszej grupie działamy jak jeden organizm, oferując kompleksowe
i międzynarodowe doradztwo – niestraszne nam skomplikowane projekty, ani krótkie terminy.

Rozumiemy biznes, ponieważ sami jesteśmy jego częścią. Stosujemy nowoczesne metody zarządzania projektami i stale się doszkalamy, aby o prowadzeniu biznesu wiedzieć jeszcze więcej.

Silne kompetencje
e-commerce

Na co dzień doradzamy największym sklepom internetowym w Polsce, wspierając ich w wybieraniu optymalnych ścieżek rozwoju, pozyskiwania kapitału i komercjalizacji tworzonych rozwiązań.

Wspieramy działalność producentów gier i oprogramowania, współtworzymy serwisy internetowe i aplikacje mobilne. Doradzamy już przy tworzeniu produktu – stając się częścią zespołu Klienta.

Doradzamy przy tworzeniu różnorakich materiałów i dokumentów, od zakładek, pop-upów, komunikatów, belek cookies, po regulaminy, polityki prywatności oraz polityki wewnętrze, dotyczące reklamacji i zwrotów.

Wspieramy w kontaktach z Prezesem UOKiK, Inspekcją Handlową, Komisją Nadzoru Finansowego, Prezesem UODO, Państwową Inspekcją Pracy a także w sporach (nieuczciwa konkurencja, ściganie naruszeń dot. znaków towarowych oraz obrona przed nieuzasadnionymi roszczeniami osób trzecich).

Doświadczony
zespół

JKO

Magdalena Kaleta-Maniak

Zawodowo doradza największym sklepom i serwisom internetowym w Polsce. Wspiera prawnie klientów w bieżącej działalności operacyjnej i sprzedażowej oraz wdrażaniu nowych rozwiązań i technologii. Prowadzi audyty stron internetowych i aplikacji mobilnych, niezbędnych dokumentów, procedur oraz treści. Liderka zespołu e-commerce w Olesiński & Wspólnicy. W wolnych chwilach podróżuje.

Mariusz Machowski

Na co dzień jest aktywnym konsumentem usług e-commerce, dlatego też chętnie doradza profesjonalistom w kreowaniu swoich własnych internetowych witryn. W ciągu dotychczasowej kariery wielokrotnie pełnił rolę zaufanego partnera biznesowego w rozwoju sprzedaży online, jak również przy prowadzeniu akcji marketingowych i przetwarzaniu danych osobowych. Prywatnie entuzjasta internetowego contentu streamingowego oraz miłośnik muzyki na żywo.

Kluczowe
projekty

Wspieramy w bieżącej działalności jeden z największych sklepów internetowych w Polsce, jak również w dotyczących go projektach strategicznych, jak np.: wdrażanie nowych systemów płatności elektronicznych i systemów IT; projektowanie kluczowych regulaminów oraz akcji promocyjnych czy negocjowanie umów licencyjnych i dystrybucyjnych z topowymi światowymi markami.

Zapewniamy bieżące wsparcie w codziennej działalności e-commerce jednego z największych klubów zakupowych w Polsce, będącego elementem międzynarodowej grupy sprzedażowej. Łącząc specyfikę branży e-commerce z naszą wiedzą i doświadczeniem w zakresie ochrony konsumentów, danych osobowych i marketingu wspieramy naszego klienta w prowadzonych działaniach sprzedażowych i reklamowych.

Prowadzimy strategiczne oraz bieżące doradztwo prawne dla największego w Polsce producenta gier mobilnych, obejmujące w szczególności: wsparcie w rozliczaniu / kwalifikowaniu mikropłatności; wsparcie w zabezpieczeniu kluczowych marek (rejestracje znaków towarowych) czy dostosowanie kluczowych procesów przetwarzania danych do obowiązujących regulacji.

Przez wiele lat doradzaliśmy rzecz największego polskiego portalu społecznościowego w czasach jego największej świetności (zarządzającego wówczas bazą informacji o kilkunastu milionach Polaków), m.in. w zakresie: ochrony danych osobowych oraz rozliczania / kwalifikowania mikropłatności. Opracowaliśmy rozwiązania problemów prawnych i biznesowych, które w Polsce wcześniej nigdy nie występowały na podobną skalę.

Doradzaliśmy jednemu z liderów e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej w zakresie doboru i korzystania z narzędzi marketingowych, począwszy od współpracy z influencerami, poprzez telewizję, radio i reklamę cyfrową, po wdrażanie nowoczesnego marketingu i narzędzia remarketingowe we współpracy z wiodącymi sieciami reklamowymi.

Z uwagi na to, że marketing cyfrowy jest kluczowym obszarem działalności reklamowej w Internecie, a z drugiej strony może silnie ingerować w prywatność użytkowników, był to kluczowy obszar doradztwa z perspektywy strategii marketingowej.

Udało nam się uzyskać pozytywną decyzję Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dla klienta prowadzącego sprzedaż online, potwierdzającą poprawność stosowanego modelu przesyłania informacji handlowych.

Model ten został oparty na wykorzystaniu zarówno wewnętrznych baz marketingowych (osób zainteresowanych otrzymywaniem informacji handlowych), jak i współpracy z zewnętrznymi sieciami marketingowymi.

SHOPPING BAG (0)

Zadaj pytanie