Baza wiedzy o biznesie online

Logo, czyli główny znak rozpoznawczy Twojego sklepu internetowego

W gąszczu czynności związanych z otwarciem sklepu internetowego, nie może zabraknąć tych związanych z kreowaniem identyfikacji wizualnej. Jedną z nich […]

Cookies, pliki cookie, ciasteczka i inne technologie śledzące – co musisz wiedzieć, aby wykorzystywać je w swoim sklepie internetowym zgodnie z prawem?

Pliki cookie są nieodłącznym elementem funkcjonowania stron internetowych, w tym sklepów internetowych i w zależności od rodzaju, mogą pełnić rozmaite […]

Blog w sklepie internetowym – czy warto go prowadzić?

Jeśli uważasz, że klientów do Twojego sklepu internetowego przyciągnąć mogą tylko produkt i cena, a prowadzenie bloga to czasochłonne działanie, […]

Dlaczego nie warto kopiować regulaminów i treści prawnych z innych sklepów internetowych?

Nowe sklepy internetowe powstają i rosną w ostatnim czasie jak grzyby po deszczu, bo konsumenci przerzucili się z zakupów stacjonarnych […]

Zrób to sam! 5 kroków do widocznego w Google e-commerce

Prowadzenie własnego e-commerce wiąże się z wieloma obowiązkami, których niedopełnienie może przesądzić o biznesowym być albo nie być. Wśród nich […]

Planujesz własny sklep internetowy? Dowiedz się jak trafić do odbiorców i pozyskać klientów!

Content marketing, czyli inaczej marketing treści, stanowi bardzo ważny element budowania wizerunku każdej firmy – szczególnie tej skupiającej swoje usługi […]

Dropshipping. Alternatywny model prowadzenia sklepu internetowego

Występuje kilka modeli prowadzenia działalności online. Jednym z nich jest dropshipping, który wyróżnia specyficzne rozwiązanie kwestii dostawy towarów zamówionych przez […]

Branding, czyli jak zadbać o wizerunek sklepu internetowego

Sklep internetowy to nie tylko wirtualne półki z produktami, koszyk zakupów i płatności online. To także marka, która powinna wzbudzać […]

Przedsiębiorca chroniony jak konsument także w sklepach online

Jeżeli prowadzisz sklep online i sprzedajesz towary lub usługi osobom fizycznym, którzy prowadzą działalność gospodarczą, powinieneś przygotować się na ważne […]

Jak zbudować bazę newsletter zgodnie z prawem?

Newsletter to potoczna nazwa wysyłanych cyklicznie przez dany podmiot / sklep informacji handlowych. Dotarcie z ofertą czy promocjami do klientów […]

UX w branży e-commerce – na co zwrócić uwagę, projektując sklep internetowy

UX, czyli user experience, to całość doświadczeń użytkownika podczas korzystania z produktu lub usługi – w branży e-commerce związanych przede […]

Reklamacje w sklepie internetowym – obowiązki przedsiębiorcy

Rozpoczynając sprzedaż w internecie zakładasz z pewnością, że klienci będą wyłącznie zadowoleni ze sprzedawanych przez Ciebie towarów. Czasem może się […]

Polityka prywatności – jak przygotować ją zgodnie z wymogami prawnymi?

Polityka prywatności to po regulaminie, drugi najważniejszy dokument, który sprzedawca powinien umieścić na stronie swojego sklepu online. Jest to dokument […]

Jak założyć sklep internetowy? Analiza konkurencji

Jedna na trzy nowe firmy upada w pierwszym roku działalności[1]. Czy właśnie zadajesz sobie w myślach pytanie Dlaczego? Przede wszystkim […]

Jak założyć sklep internetowy? Wymogi prawne

Chcesz zacząć prowadzić sprzedaż internetową? Nie do końca wiesz, jak założyć sklep internetowy? Albo nie jesteś pewien czy jesteś dobrze […]

Regulamin sklepu internetowego – co powinien zawierać w świetle obowiązujących przepisów prawa?

Regulamin sklepu internetowego to kluczowy dokument opisujący sposób działania sklepu i prowadzenia sprzedaży online. Z prawnego punktu widzenia, regulamin sklepu […]

Jak założyć sklep internetowy? Przegląd platform e-commerce

Wybór odpowiedniej platformy e-commerce to jedna z istotniejszych kwestii, jakie powinieneś wziąć pod uwagę, kiedy rozpoczynasz sprzedaż w internecie. To […]

SHOPPING BAG (0)

Zadaj pytanie